Нова техніка
На весь асортимент нової техніки представленої в магазині PolYabluka надається офіційна гарантія від виробника.
Додатково PolYabluka надає на нову техніку гарантію терміном на 1 місяць від магазину, яка входить в комплект при покупці, також можна придбати розширену гарантію на 12 місяців.
Гарантія має на увазі під собою: обслуговування, відправку пристрою в офіційний СЦ виробника, за рахунок продавця (терміном на 1 місяць). На весь термін гарантійного обслуговування продавець на заміну пристрій не надає.
Покупець має право на обмін/повернення товару протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, за обов’язкових умов, а саме:
- Товар новий, тобто не був в експлуатації, не був активований і не має слідів використання (подряпин, потертостей і т.п.), програмне забезпечення не змінювалось;
- Збережені повна комплектація, транспортні плівки, цілісність і всі компоненти упаковки, заводське маркування.
Вживана техніка
На весь асортимент вживаної техніки, представленої в магазині PolYabluka надається гарантія терміном на 1 місяць, яка входить комплект при покупці, також можна придбати розширену гарантію на 12 місяців.
Гарантія має на увазі під собою безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну в сервісному центрі PolYabluka, або заміну на аналогічний пристрій (в разі неможливості ремонту).
1. Гарантія діє тільки при наявності Договірного гарантійного зобов’язання підписаного Покупцем.
2. Покупець зобов’язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з правилами його використання і гарантійного обслуговування.
3. Повернення / Обміну для вживаної техніки немає.
- У разі якщо товар (обладнання) протягом гарантійного терміну вийде з ладу не з вини покупця, продавець ( постачальник) зобов’язується провести ремонт або заміну дефектного обладнання без додаткової плати.
- Пристрій не може бути прийнято на гарантійний ремонт в таких випадках:
– втраті гарантійного талона, наявності в ньому записів або виправлень зроблених не продавцем;
– розбіжності серійних номерів або IMEI зазначених в гарантійному талоні;
– наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
– несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх компонентів;
– пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
– випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
– пошкодження викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
внутрішні пошкодження шлейфів (перелом шлейфів) може бути тільки при механічному пошкодженні і не підлягає гарантійному ремонту;
– несправність Touch ID / Face ID після використання клієнтом;
– пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
– несправності, що виникла в наслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
– пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
– роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп’ютерним вірусом програмними продуктами;
- Гарантія не поширюється на витратні матеріали та інші вузли, що мають обмежений період експлуатації (акумуляторна батарея та ін.).
- Гарантія не поширюється на телефони з методом активації MDM/R-Sim/Unlock, які були стерті до заводських налаштувань без відома магазину.
- У разі повернення/обміну товару кошти, за які були придбані додаткові аксесуари, не повертаються
- Проміжок часу для зміни товару в період гарантійного терміну, визначається незалежно постачальником та не може перевищувати 7 днів.
- Заміна пристрою проводиться в тому випадку, якщо він не може бути відремонтований. Термін гарантійного ремонту може становити від 3-х до 30 робочих днів, в залежності від складності ремонту та наявності запчастин, без урахування часу транспортування.
- Повернення коштів постачальником, відбувається лише у тому випадку, якщо обладнання не підлягає ремонту, якщо аналогічної (схожої) заміни не буде знайдено протягом терміну, зазначеного вище.
- Закінчення гарантійного терміну означає вичерпання дії гарантійних зобов’язань виробника (продавця). В подальшому ремонт товару проводиться виключно за кошти покупця.
Гарантія ”Gold” – це 365 днів обслуговування Вашого девайсу!
- Одноразова Безкоштовна поклейка скла Premium якості.
- Безкоштовне перенесення даних та створення iCloud.
- Безкоштовний ремонт будь якої несправності не з вини клієнта.
- Чистка девайсу як поверхнева так і внутрішня.
- Оцінка телефону на 10% буде збільшена при Trade-In в нашій компанії.
- 50% знижка на заміну батареї протягом року (послуга одноразова).
- Даємо телефон на заміну на час проведення гарантійного ремонту.
- Звісно все теж саме, що й до звичайної гарантії.
Вартість: 1800 грн на рік ~ 5 грн. на день