Гарантія та повернення

Нова техніка  

На весь асортимент нової техніки представленої в магазині PolYabluka надається офіційна гарантія від виробника.  

Додатково PolYabluka надає на нову техніку гарантію терміном на 1 місяць від магазину, яка входить в комплект при покупці, також можна придбати розширену гарантію на 12 місяців.

Гарантія має на увазі під собою: обслуговування, відправку пристрою в офіційний СЦ виробника, за рахунок продавця (терміном на 1 місяць). На весь термін гарантійного обслуговування продавець на заміну пристрій не надає.

Покупець має право на обмін/повернення товару протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, за обов’язкових умов, а саме:

  • Товар новий, тобто не був в експлуатації, не був активований і не має слідів використання (подряпин, потертостей і т.п.), програмне забезпечення не змінювалось;
  • Збережені повна комплектація, транспортні плівки, цілісність і всі компоненти упаковки, заводське маркування.

Вживана техніка

На весь асортимент вживаної техніки, представленої в магазині PolYabluka надається гарантія терміном на 1 місяць, яка входить комплект при покупці, також можна придбати розширену гарантію на 12 місяців.

Гарантія має на увазі під собою безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну в сервісному центрі PolYabluka, або заміну на аналогічний пристрій (в разі неможливості ремонту).

1. Гарантія діє тільки при наявності Договірного гарантійного зобов’язання підписаного  Покупцем.

2. Покупець зобов’язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з  правилами його використання і гарантійного обслуговування.

3. Повернення / Обміну для вживаної техніки немає.

  • У разі якщо товар (обладнання) протягом гарантійного терміну вийде з ладу не з вини покупця, продавець ( постачальник) зобов’язується провести ремонт або заміну дефектного обладнання без додаткової плати.
  • Пристрій не може бути прийнято на гарантійний ремонт в таких випадках:

– втраті гарантійного талона, наявності в ньому записів або виправлень зроблених не продавцем;

– розбіжності серійних номерів або IMEI зазначених в гарантійному талоні;

– наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

– несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх компонентів;

– пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);

– випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);

– пошкодження викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;

внутрішні пошкодження шлейфів (перелом шлейфів) може бути тільки при механічному пошкодженні і не підлягає гарантійному ремонту;

– несправність Touch ID / Face ID після використання клієнтом;

– пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

– несправності, що виникла в наслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;

– пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

– роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп’ютерним вірусом програмними продуктами;

  • Гарантія не поширюється на витратні матеріали та інші вузли, що мають обмежений період експлуатації (акумуляторна батарея та ін.).
  • Гарантія не поширюється на телефони з методом активації MDM/R-Sim/Unlock, які були стерті до заводських налаштувань без відома магазину.
  • У разі повернення/обміну товару кошти, за які були придбані додаткові аксесуари, не повертаються
  • Проміжок часу для зміни товару в період гарантійного терміну, визначається незалежно постачальником та не може перевищувати 7 днів.
  1. Заміна пристрою проводиться в тому випадку, якщо він не може бути відремонтований. Термін гарантійного ремонту може становити від 3-х до 30 робочих днів, в залежності від складності ремонту та наявності запчастин, без урахування часу транспортування.
  1. Повернення коштів постачальником, відбувається лише у тому випадку, якщо обладнання не підлягає ремонту, якщо аналогічної (схожої) заміни не буде знайдено протягом терміну, зазначеного вище.
  1. Закінчення гарантійного терміну означає вичерпання дії гарантійних зобов’язань виробника (продавця). В подальшому ремонт товару проводиться виключно за кошти покупця.

Гарантія ”Gold” – це 365 днів обслуговування Вашого девайсу!

  1. Одноразова Безкоштовна поклейка скла Premium якості.
  2. Безкоштовне перенесення даних та створення iCloud.
  3. Безкоштовний ремонт будь якої несправності не з вини клієнта.
  4. Чистка девайсу як поверхнева так і внутрішня.
  5. Оцінка телефону на 10% буде збільшена при Trade-In в нашій компанії.
  6. 50% знижка на заміну батареї протягом року (послуга одноразова).
  7. Даємо телефон на заміну на час проведення гарантійного ремонту.
  8. Звісно все теж саме, що й до звичайної гарантії.

Вартість: 1800 грн на рік ~ 5 грн. на день

Click outside to hide the comparison bar
Compare